11.5.2013

rippijuhlat ja yllättäviä lahjoja

Helatorstaina mulla oli konfirmaatio ja rippijuhlat. Kirkko ja konfirmaatio kesti lähes kaksi tuntia, sillä meitä rippikoululaisia oli niin paljon! Kun pitkästyttävä konffis oli vihdoin ohi, kirkon pihalla jaettiin ruusuja ja otettiin paljon kuvia :)



Mä ja Hilda <3

Juhlissa meillä oli vieraita vähän alle nelisenkymmentä. Ensin toivoteltiin kaikki tervetulleeksi, ja sitten nostettiin alkumalja. Pienen seurustelun jälkeen oli ruokailun aika. Me oltiin tilattu lohikeittoa, joka todellakin kannatti! En oo ikinä syöny noin hyvää lohikeittoa! Kahvi-pöydässä meillä oli tarjoilla kahta erilaista kakkua, ja paaaaaljon cup-cakejä.





Olin juhliin erittäin tyytyväinen, kun ne meni niinkin hyvin ja sujuvasti.
Olin todella yllättynyt lahjoista! Sain omilta porukoilta 55-200 mm objektiivin :o Olin toivonut sellaista tosi pitkään, ja mun olis pitäny saada se vasta kun mun karkkilakko olis ohi. Objektiivin lisäksi sain vielä kolmijalan, joka on tosi kätevä kuvatessa! Oon ihan super onnellinen näistä lahjoista :) Rahaa sain noin 350 € + lahjakortit oriflamelle ja rippikuvaukseen. Sitten sain vielä ison ihanan korurasian, ihanan rippiristin, hopeisen kynttilän-jalan, ja suloisen valokuvakehyksen missä oli musta ja Pojusta pari kuvaa ja ihanat tekstit. Mutta ehdottomasti suurin ja yllättävin lahja oli A4 kokoinen paperi johon oli raapustettu otsikoksi: "OMISTAJANVAIHDOSILMOITUS". Hieman jo aavistin mistä oli kyse, mutta kun luin vielä pari riviä alemmas, selvisi mistä oli kyse.
"Ruuna Ahhkratt on vaihtanut omistajaa  __/___2013"
Sain Aten rippilahjaksi, ihan ikiomaksi!! <3 Olen vieläkin hieman hämmentynyt, mutta todella iloinen! Tällä hetkellä meillä on siis kaksi pollea...
Mutta Pojusta joudumme varmaankin luopumaan kesän jälkeen, sillä alan jo olla sille liian iso emmekä viitsi maksaa satoja euroja turhaan. Atella pääsen enemmän itsekin kehittymään ratsastajana. Silti tulee ikävä tuota pikku ponia joka on opettanut minulle niin paljon <3.
 Oon nyt ratsastanut Atella joka päivä keskiviikosta saakka, alla kuvia ratsasteluista :) Tänään raahattiin pieni tukkikin kentälle, ja mentiin sitä pari kertaa. Atella oli hieman hankaluuksia kuunnella ulkopohjetta, varsinkaan vasen pohje ei meinannut millään mennä läpi. Mulla itselläni on istunnan ja ylävartalon kanssa vähän ongelmia... :D Mä joko könötän siellä selässä hartiat edessä, tai sit nojaudun taakse ihan liikaa... Käsien paikka pitäis kans löytää jostain. Onneks päästään Aten kanssa maanantaina tunnille treenaamaan yhdessä!



tässä tää takakeno...



käsi...

whiuuuuu :D tuli vähän juureen...


hieno <3


Tässä vielä kuvia musta ja mun asustuksesta rippijuhlissa. Mikä on paras kuva ? :)


















No nyt on ainakin kuvia tarpeeksi !! :) En millään pystynyt tiivistämään näitä postauksia niin että olis kaikkea kerenny kertoa. Mut tässä oli nyt nää olellisimmat asiat. Täällä onnellinen ja rippikoulun suorittanut tyttö jatkaa elämäänsä eteenpäin! :)

12 kommenttia:

  1. oi onnea ! uskon että Attella on sulle todella paljon annettavaa ! (: Ja Pojukin on opettanut sua todella paljon, mutta se on aina harmittavaa että joskus tulee se aika kun on päästettävä irti :(

    ja jos se lohduttaa niin mullakin on syksyllä päästettävä irti varmasti koko hevosharrastuksesta opintojen takia :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) ! Ja niin on... :( Mut yritetään saada sille mahdollisimman hyvä koti! Ja sähän voit sit onneks jatkaa opintojen jälkeen hevosten parissa! :)

      Poista
  2. Vautsi atte on kyllä hieno, onnea yhteiselle tielle ! :)

    VastaaPoista
  3. Moi,
    Mutta eikö Poju mee Evellä ainakin pari vuotta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No Eve ei oo valmis ottamaan koko-vastuuta Pojusta eikä se halua ratsastaa sitä niin usein. Ja sekin alkaa olla kohta mun pitunen.

      Poista
  4. ONNEKS OLKOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista
  5. Voi että, onnee vielä atesta! Oot kyllä ehdottomasti ansainnu sen itelles! :-)
    Toi kolmas rippikuva on ihan sairaan nätti, mutta oot kyllä kaikissa noissa älyttömän kaunis <3

    Ps.mihinköhän mä kattelen tossa meijän yhteis kuvassa :-Dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia <3 ja sä katoit varmaa sun omaa kameraa ? ;)

      Poista
  6. Niin oikeesti onnee Sulle ja Attelle sä oot oikeesti ansainnu sen nyt pääset harjotelee ja kilpailee eikä oo pelkoo hevosen pieneks jäänistä.

    VastaaPoista
  7. onnea! hienoja kuvia, ihana mekko! sopii sulle! :) ja onnea hevosen omistajuudesta! Atte näyttää todella kivalta hevoselta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, voi kiitos :)! Tulipas myöhässä tää vastaus.. :D

      Poista

kirjota kirjota! ;)