20.5.2014

Uudet ratsastussaappaat ja kännykkäkuvia

kävin Waltsuakin pitkästä aikaa moikkaamassa <3


Diva nauttii!






Pojua moikkaamassa <3


ihana kisamatkaseura susu <3


"saisiks mä jotain hyvää? Pliiiiiis"

koulukisoissa Cassulla

radankävelyä




Turun keskustassa aurajoenvarrella aurinko ja kesä <3

rakas Waltsu ponini <3


aurinkoa terassilla!

viimeinen tukarileiri Kalikassa Pyhäjärven rannalla

kavereita <3



Kuvia oli kertynyt mun kännykkään taas niin paljon että oli pakko välillä tyhjentää se. Jaoin tänne parhaat kuvat lähiviikoilta :)

Ostimme mulle vihdoin myös omat ratsastussaappaat Hööksiltä. Oon useesti käynyt etsimässä kyseisiä saappaita Hööksiltä, mutta omaa kokoani ei ikinä ole ollut. Tällä kertaa se löytyi, ja saappaat olivat tosi hyvät jalassa! Laitoimme ne varaukseen, ja haimme ne sitten kun päätimme ne ostaa.

Mulla ei ole ennen ollut ratsastussaappaita, olen aina käyttänyt vain kenkiä ja chapsejä. Toivottavasti noi muokkautuu nopeasti mun jalkaan eikä sen pidemmälle hankaa mistään! Kaksi kertaa olen niitä päässyt käyttämään, ja tuntuvat kyllä hyvältä ostokselta :) Maksoivat siis 199 €, eli eivät mitkään kamalan kalliit ratsastussaappaiksi vaikka rahana onkin paljon.


Arona JH collection




Voi olla että musta kuuluu täällä blogin puolella vasta viikonlopun jälkeen, sillä huomenna lähden luokkaretkelle Alahärmään Powerparkkiin kolmeksi päiväksi. Ohjelmassa on mm. huvipuistossa olemista, cartingia, tuurissa käynti ja tietty hauskan pitoa!
 Viikonoppuna voi olla että lähdemme mökille ottamaan vähän aurinkoa ja relaamaan. Ai että mä rakastan kesää <3 Nauttikaa tekin nyt tästä ihanasta säästä ja lämmöstä, kohta se kesälomakin alkaa!

4 kommenttia:

  1. Mitä ihmettä sul oikee on tossa toisessa kuvassa huulissa? :D mut kivat saappaat ja kivoja kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha mä miettisin et huomaaks sitä joku XD mut siis tos peilis oli sellane tahra joka sattu tulee just mun huulien kohdalle :D

      Poista
    2. mut tossa 11. alhaaltapäin sun kaverin huulis on kans valkosta? :D epäonnistunut muokkaus? xd

      Poista
    3. Kappas vaan! Ompa outoa, sillä en muokannut niitä mitenkään muuten kuin perus valotuksia sun muita :D mutta tossa mun ekassa kuvassa missä huuleni on valkoiset, niin siinä kohtaa oli kyllä peilissä juuri tuollainen tahra :D

      Poista

kirjota kirjota! ;)